Samozřejmě, že mluvím sama se sebou. Občas potřebuju radu experta.

...........................................................................................

Ženy dobyvatelky

18. června 2016 v 10:20 | Adina |  Mezi námi děvčaty
V pravěku muž ženu praštil kyjem a odtáhl si jí do své jeskyně, v temném středověku muži bojovali o srdce žen meči mezi sebou, jemnější povahy skládaly básně. Jen co byl vynalezen automobil, lákali kavalíři dámy na projížďku ve svých nablýskaných kolojezdech (zastarale automobil) a ti méně finančně zaopatření si pořídili alespoň sbírku motýlů. Pak se nad hlavami partnerachtivých rozhoupaly první diskokoule a nastoupila balící hláška: "Nechceš si jít trsnout kotě?"...
A takto vypadají dějiny lidstva. Žena v roli oběti, muž v roli lovce.


Bejby vždycky seděla v koutě (Hříšný tanec). Každá Bejby už od počátků věků seděla na zadku, sbírala bobule, vyšívala ubrusy, paličkovala krajky, občas promíchala něco na plotně, prala, žehlila, nesměle se usmívala a čekala až si Džony (nebo jak se ten kolík z Tance jmenoval) nebo kterýkoliv jiný chlap usmyslí, že nastal ten správný čas v jejich životech na to, dát se dohromady.

Nejsem žádná šílená feministka hlásající rovné příležitosti pro všechny, ale tohle téma mě poslední dobou zajímá. Jak se muži staví k ženám dobyvatelkám? Ženám, které nechtějí nechat nic náhodě, a tak se k činům rozhodnou jako první. Nadbíhají mužům, vnucují jim svá telefonní čísla, pozvou muže na rande...

Ptala jsem se na názor dvou mužů a dostalo se mi dvou různých odpovědí. Zde jsou obě varianty:
  1. Muži takové ženy vítají. Jsou polichoceni, že má žena o ně zájem a rádi přenechají iniciativu taky jednou na opačném pohlaví.
  2. Muž chce plnit úlohu lovce a nechce nic zadarmo. Je to takový obvyklý rituál, kdy ženy jsou dobývány a muži se snaží na ně zapůsobit. Ženy, které jsou moc akční jsou podezřelé a od těch radši ruce pryč.
Dámy jsou v názorech také rozděleny na dva tábory. Jedny ženy ženy dobyvatelky podporují a jejich názor je, že co si žena nevybojuje sama, to nemá. Druhý tábor je výrazně proti a myslí si, že ženy by měly být obletovány a jejich místo je v již zmíněném koutě, odkud můžou vrhat svůdné pohledy a lákat tak muže - lovce.

Já nevím ke které straně se přidat. Jedinou zkušenost, o kterou se s vámi můžu podělit je, že muž stydlivý neexistuje. Objevil se totiž i názor, že když je muž stydlivý (tj. neprojevuje k vám žádnou náklonost) má žena přebrat otěže a začít chlapa "balit" sama. OMYL. Když k vám onen muž neprojevuje náklonost znamená to jediné - nemá o vás zájem. I ten největší stydlín se vybičuje k neuvěřitelným výkonům, když má před sebou svojí vyvolenou.

K jakému táboru se přikloníte vy? Fandíte ženám dobyvatelkám nebo je to "proti přírodě"? A co vy kluci/chlapi? Lákají vás ženy, které si vás samy uženou?
 

8 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 veri-art veri-art | Web | 17. června 2016 v 22:11 | Reagovat

Dobrý článek ;-)
s těmi stydlíny máš pravdu. Můj přítel, když jsme se poznali, byl sice stydlivé povahy, ale nejspíš jsem ta jeho vyvolená (a doufám v to), páč čeho byl schopen... :-P
Jinak když jsem ještě se současným přítelem nebyla, párkrát jsem zkoušela být ta více iniciativní a kluka jsem tak trochu uháněla a nikdy jsem z toho neměla dobrý pocit. Vždy to na mě působilo tak, že jako se mnou někam jde, protože mu bylo blbý říct "ne". Takže se  více přikláním k tomu, aby muž byl ten lovec, ale aby zároveň žena nebyla tou, která sedí v koutě a čeká, až si jí někdo všimne.

2 Lady de Vampire Victoria Lady de Vampire Victoria | Web | 18. června 2016 v 5:08 | Reagovat

zajímavý článek

3 klavesnicetuka klavesnicetuka | Web | 18. června 2016 v 10:00 | Reagovat

no já nevím co je lepší, nejdůležitější je, aby to rande proběhlo ne?:-)

my se se současným přítelem (a jsme spolu 7 let a chystáme svatbu) potkali ve vlaku a pokukovali po sobě 3 měsíce a on ne a ne mě oslovit. Tak jsem mu dala na papírku číslo a on se ozval a pak už byl iniciativní on:-)
a říkal mi, že vždycky je problém oslovit holku a vždycky se odhodlal ale u mě ne..
takže to asi záleží na každém muži:-)

4 Anna Anna | Web | 18. června 2016 v 11:31 | Reagovat

Stydlivi muži jsou. Kdybych nenapsala jako první tak nemám svýho muže... A jsem tak o tisíc procent nešťastnější :-)

5 Nebulis Nebulis | Web | 18. června 2016 v 13:28 | Reagovat

Podle mě se ta iniciativa nemá přehánět ani na jedné straně. Pokud muže žena uhání už přespříliš, je to nepříjemné a to platí i pro neodbytné muže. Mně se třeba znechutí, když mi stále píšou a nedají mi prostor k takovému tomu váhání ,Mám mu napsat?´.

6 Joina Joina | Web | 19. června 2016 v 11:53 | Reagovat

Dobyvatelka bohužel nejsem. Možná jeden čas jsem se o to pokoušela, ale moc mě to nešlo a neměla jsem na to nervy... Tak jsem tam kde jsem.
Nojo stým stydlínem máš pravdu. Můj bevalý spolužák, nikdy jsme se nebavili,  a byl hodně stydlivý, po 6 letech mě oslovil bavili jsme se, začal mi vyznávat city, ale na pusu se do dnes neodvážil...

7 Wendy Wendy | Web | 19. června 2016 v 20:24 | Reagovat

Super

8 Natálie Natálie | Web | 20. června 2016 v 10:42 | Reagovat

já jsem žena dobyvatelka :D nikdy jsem nic nenechala náhodě :D ve většině případě jsem udělala první krok já, sice ano, první mi napsal kluk, ale pak jsem ve všem dělala první kroky já.. dá se říct, že jsem si jakýkoliv vztah vedla.. přece nenechám nějakou druhou aby mi ho vzala, no ne? :D určitě nemám problém říct klukovi, že se mi v jednu dobu líbil nebo tak.. když tam to přijde řeč.. a je zase fakt, že to klukům až moc usnadňuju, ale tak než ho nechat půl roku pobíhat jen tak a on pak ztratí zajem.. ale já jsem zase ten ty, který se velmi rychle zamiluje.. :) vždy jsem se ptala kluka první, jestli spolu budem chodit.. protože než by se na to zeptal on.... :D

9 Františka Františka | Web | 20. června 2016 v 23:51 | Reagovat

Není co řešit Miluji jednu a tutéž ženu víc jak čtyřicet let. Ale až mi na to přijde manželka,nejspíš mě přitahuje.:-)

10 František František | 20. června 2016 v 23:55 | Reagovat

[9]: nejspíš mě přizabije 😀

11 Františka Františka | Web | 20. června 2016 v 23:59 | Reagovat

Není co řešit Miluji jednu a tutéž ženu víc jak čtyřicet let. Ale až mi na to přijde manželka,nejspíš mě přizabije 😀

12 sarushef sarushef | Web | 22. června 2016 v 19:06 | Reagovat

Já tohle nějak extra neřeším. Vždycky se to nějak vyvrbí, kašlat na přirozenost, pokud ta ženská má soudnost, proč ne. sama mám v svým okolí poměrně dost případů toho, kdy ženská "uhnala" svýho stávajícího partnera. Ve finále to stejně vyjde na stejno.

13 Holoubek Holoubek | E-mail | Web | 13. července 2016 v 3:14 | Reagovat

Jakožto chronický platonik jsem z dřívějška zvyklá být iniciativní. Nicméně dobrý pocit jsem z toho ve výsledku nikdy neměla. O to víc jásám, když narazím na jiného chlapa. Můj muž náš vztah vlastně začal, když se poprvé o něco pokusil. Od té doby to ale taky víceméně vedu já - minimálně co se virtuální konverzace a plánování týče. V reálu, to je pak jiná. On se ptá a určuje, kam se jde, on zahajuje fyzické akce... I když si při psaní připadám jako zběsilý nahaněč, v realitě se zase spíš držím zpátky a nechávám to na něm. Takže je to vlastně asi vyrovnané. :)

14 Ginger White Ginger White | Web | 8. srpna 2016 v 14:00 | Reagovat

Hezký článek, pěkně napsané. :) S těmi stydlýny máš naprostou pravdu. Dokáží se rozhoupat k neuvěřitelným výkonům. :D Já si myslím, že je to na každé ženě, jak se toho chopí a na každém muži, co se mu líbí. :)

15 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 8. srpna 2016 v 14:19 | Reagovat

Hm...a co matriarchát v paleolitu? A ve spoustě dalších kultur, ani nemusíme tak daleko do historie.

Nejen, že co si žena nevybojuje, to nemá, ale obecně. Co si člověk nevybojuje, to nemá. Proč řešit furt gender? Co je to za hloupost? Je 21. století a všechno je jen o tom, že se lidé bojí o věcech mluvit...

16 Jack Godman Jack Godman | E-mail | Web | 8. srpna 2016 v 14:58 | Reagovat

Jako chlap se přikláním ke zlaté střední cestě :-D
Žena má dát signál, že má o muže zájem. A pokud možno něčím větším, než jen letmým pohledem, nebo kytkou ve výstřihu :-)
Realita je taková, že najít nezadanou ženu je složitější, než najít nezadaného muže. Mělo by být tedy zcela přirozené, že ženy by měli převzít úlohu lovkyně.
Ovšem pozor! Ve vztahu platí trochu jiná pravidla. A sebevědomá žena není totéž, jako emancipovaná.
Sebevědomá žena muže přitahuje. Ale emancipace má úplně opačný efekt.

17 Bublushka Bublushka | Web | 8. srpna 2016 v 16:06 | Reagovat

z mejch zkušeností vím, že někteří kluci se fakt stydí... netroufnou si a jsou pak někdy rádi když dá holka najevo že má zájem a začne první... kluk se pak často začne snažit sám...
já takhle čekala na ten první krok od kluka skoro dvacet let a když jsem pak poznala někoho kdo o mě i projevil zájem ani už nevím kdo začal, bylo to vlastně takové vzájemné... ale myslím že kdybych já nějak nezačala dávat najevo zájem nic by z toho nebylo... ani podruhé
a ono v koncovce je vlastně jedno kdo začne- pokud z toho bude láskyplný a fungující vztah tak je pak fuk kdo koho sbalil- hlavní je výsledek... a někdy je lepší toho svého vyvoleného trochu popohnat než čekat jak trubka v rohu, kde se klidně ani dočkat nemůže a nebo se dočká někoho kdo jí nevyhovuje...

18 myší královna myší královna | Web | 8. srpna 2016 v 16:12 | Reagovat

Já jsem někde mezi. Jsem žena činu a mám ráda kontrolu, ale co se týče milostného  čačača, líbí se mi mužská iniciativa. Ale ponižovat se kvůli tomu nebudu. Už jsem slyšela od víc chlapů, že jsem děsivě inteligentní -  přitom nějak moc chytrá nejsem, ale chlapy to děsí i tak. Prý bych měla předstírat blbější... Ať si nakašlou.

19 ČAPILO ČAPILO | Web | 8. srpna 2016 v 17:31 | Reagovat

Dobrý den. Jsem mutant z planety Sheredos. Jsem zoufalý kus hovna, který nikdy nic nedokázal, nikdy neměl kamarády, ani holku. Jsem ten nejpanicovatější panic ze všech paniců. Potřebuji, aby se někdo podíval na mé stránky. Abych měl alespoň nějakou návštěvnost a abych si připadal, jako že jsem alespoň něco v tom svém životě dokázal. Pokud mi někdo v komentáři polituje moji těžkou situaci, tak tím lépe!
Sice je to reklama, ale alespoň jsem upřímnej ne? A to se cení! Taky bych mohl předstírat, že ve skutečnosti chci jen okomentovat nějaký článek a pak někam "nenápadně" podstrčit odkaz na svůj blogís.

20 I am Jane I am Jane | Web | 8. srpna 2016 v 17:46 | Reagovat

Zajímavý článek ;-) .

21 Kukajda Kukajda | 8. srpna 2016 v 18:00 | Reagovat

Tady asi bude platit staré známé všeho s mírou :) Já dám najevo, že bych nebyla proti, a zbytek nechám na chlapovi. Zatím to vycházelo pěkně. A jelikož chystám svatbu, doufám, že už to nebudu muset řešit :D Ale co se obecně vystupování ženy týče, přílišná submisivita rozhodně není to pravé. Když se chlap nemá proč dál ve vztahu snažit, začne ho za chvilku nudit.

22 Jack Godman Jack Godman | E-mail | Web | 8. srpna 2016 v 18:30 | Reagovat

[18]::Fascinující. Já třeba naopak preferuji pouze inteligentní ženy, ale problém je v tom, že buď jich je málo, nebo už začali předstírat blbost :-)

23 Xira Xira | E-mail | Web | 8. srpna 2016 v 18:45 | Reagovat

Aby ženská balila chlapa, je to nejhorší co může holka udělat. Jednou se jí to ve špatným vrátí. Pak pro ni chlap vážně nebude dělat takové věci co se sluší a patří. Nebude dělat takové věci jako je nošení kytek, neustálé oblétávání její maličkosti.. a tohle každá žena dřív či později od chlapa bude vyžadovat.

24 Moderní Viking Moderní Viking | Web | 8. srpna 2016 v 20:59 | Reagovat

Rozhodně nemám potřebu být za každé okolnosti tím "lovcem". I holka se musí snažit. Když na pilu tlačí jen jedna strana, nic dobrýho z toho nikdy není. Když se holka vůbec nesnaží, nemám zapotřebí dolejzat a ponižovat se. Pochopitelně, většinou to prostě chodí tak, že iniciativu převezme muž - je to tak prostě od přírody přirozenější, ale párkrát se mi stalo, že mě oslovila holka sama. Tak jsem jí taky nechal trochu se snažit. Proč ne?

25 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 9. srpna 2016 v 9:06 | Reagovat

Z historického hlediska si nejsem jistá tím pravěkem. Je známo, že byl matriarchát a tudíž měla žena jiné postavení.
To samé do roku 630 n.l., kdy žena ve fungujících civilizacích měla stejné postavení v křesťanském světě coby muž. Možná, že v těchto případech si mohla dovolit i něco jiného.

Žena by měla být jako pavouk. Měla by splétat sítě na svou oběť způsobem, že to té oběti ani nedojde. Když se na to podíváš z jiného úhlu, některý holky dělají to, že si to celé řídí samy a podstrkují to chlapům, že to napadlo jenom je a že ony samy se vlastně nechávají dobývat :-D Totiž on mužský se nesmí v přítomnosti ženy cítit méněcenně a když chce slečna někoho získat, musí na to pamatovat.
Dobyvatelky až tak ve velké oblibě nejsou. Kdyby to ale dělaly skrytě, měly by větší úspěchy než slečny, které jsou úplně pasivní.

26 lukahal lukahal | Web | 9. srpna 2016 v 9:52 | Reagovat

Netušil jsem, že budu pohřben zaživa :-) ... , ale pravdou je, že zamilovanost dělá divy .
Jinak v konečném důsledku není podstatný, jak se dva dají dohromady , když tam není soulad, harmonie , tak ani sebe schopnější dobyvatel(ka) nic nezmůže ....

27 inspiracenauteku inspiracenauteku | Web | 9. srpna 2016 v 11:11 | Reagovat

Skvělý článek!! :) Já se přikláním k oběma variantám, záleží na charakteru:) Ani jedna varianta mi nepřijde špatně

28 Snílek Snílek | E-mail | Web | 9. srpna 2016 v 14:05 | Reagovat

No, jelikož já sama jsem vysoce stydlivá, když dojde na balení kluků, nemusím tenhle problém nijak řešit :D Ale osobně si myslím, že by měl dobývat muž. Jaks psala, muž je od přírody lovec. Žena mu sice se mu sice pověsí na háček, ale vytáhnout ji musí on. Navíc mám zkušenosti, že když uloví muže žena, ten vztah z 90% neuspěje. Proč? Protože muž nebyl ten aktivní, ten kdo ji sbalil.

29 Elle Elle | Web | 9. srpna 2016 v 22:16 | Reagovat

Jednou jedinkrát jsem jednoho kluka uháněla, byla to taková ta (první) láska na první pohled, první den na nové škole a jeho jsem uviděla po vystoupení z autobusu - bum a bylo to.. Za 4 roky uhánění (trapného, teenagerovského, ale svým způsobem chytrého, když si zavzpomínám..) se mi podařilo s ním jít ven 3x, ale to byla už jeho iniciativa. Láska se neopětovala a musela vyšumět.
Od té doby kluky neuháním a jak stárnu, vyžaduji určité chování od mužů.
Takže mám radši, když muži uhánějí ženy, ale ne tím trapným způsobem: vycházka, kino, růže a upocené čelo na mém čele a uslintaná pusa (kde ani nepozná, že je to ženě nepříjemné), neúměrné množství zpráv, které tíhnou ke stalkingu, brr..

30 Merethe Merethe | Web | 10. srpna 2016 v 23:23 | Reagovat

Můj milý mě poznal ve stavu, kdy jsem měla sebevědomí minimální, byla jsem obětí úzkosti a sebepohrdání, na pokraji možného vážnějšího problému. A víte co? On mě z toho dostal. On si nevybral silnou ženu, on si vybral někoho, komu může zrekostruovat duši a silnou ženu tak stvořit :-)
Asi stačí narazit na toho správného muže, hlavně ať se povahy netlučou. Jsou-li dva příliš sebevědomí až arogantní, nemůže to skončit dobře. Ale to je stará známá, to bych se opakovala :-)

31 Ria Ria | Web | 4. března 2017 v 10:13 | Reagovat

Nejsem žádná šílená feministka hlásající rovné příležitosti pro všechny

Máš pravdu, co je to za šílený nápad, rovné příležitosti 😂

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••