Samozřejmě, že mluvím sama se sebou. Občas potřebuju radu experta.

...........................................................................................

Puberťáci se baví sexem

22. listopadu 2014 v 13:20 | Adina |  Mezi námi děvčaty
Nemáte se o čem bavit s kamarády? Bavte se o sexu! Nemáte se večer na co koukat? Pusťte si porno! Nemáte co dělat? Jděte souložit! ...
Takhle vypadá dnešní společnost... Tedy společnost pubertálních "dětí". Asi to bude znít trochu jako od babičky, ale nic jiného mě při tomhle tématu nenapadá - co je to dneska za mládež?!

Nedávno jsem jela autobusem... A trochu mě vyděsilo, když jsem zaslechla rozhovor dvou dívek (ve věku tak 16 let). Bylo to zhruba takhle:
"A který holky byly ještě panny, když jsme vycházeli ze základky?"
"Asi jen X a Y..." (jména už si fakt nepamatuju, prostě to byly 2 jména)
"To docela jde, ze 14ti holek..."



Když mi bylo tak 15, 16 let největší zábavou bylo pro mé vrstevníky od nás z maloměsta bylo dostat se na na nějakou zábavu a tam se ožrat tak, až jste se pak probudili na neznámém místě, s odcizenou dopravní značkou v objetí.
Moralisté kroutí hlavou a slabší povahy omdlívají při pomyšlení na 15ti a 16ti leté "děti" zlité pod obraz ničící obecní majetek. Ale podle mě, to byl docela slabý odvar toho, jak to chodí teď.
Tohle podle mě k takovému "ranému" mládí patří. Zabijete pár mozkových buňek, uděláte pár problémů... Nic, co by každý z nás nezažil...

Nestačila jsem se divit, když jsem se od mého bratra, který zrovna končí základku dozvěděla, jak se baví dnešní mládež. Souloží. Teda šuká, jak se tak mezi nimi říká. Každý s každým, všichni se všemi - kluci jsou borci, kteří mají každou, na kterou si ukážou, holky jsou děv*y, které dají každému, kdo si řekne.
Módou dnešního světa je zbavit se panenství/panictví co nejdřív a pořídit si nějakou pohlaví nemoc, aby kámoši věděli, že nekecám, protože tu kapavku jsem nemohl chytit jinak, než že jsem souložil s Marií od vedle...

Co jsem se tak od této věkové skupiny doslechla, první sex už není ničím posvátným - stala se z toho spíš taková nepříjemná nutnost... Poslední překážka na cestě za sexuální nevázaností. Kdo dosáhne plnoletosti bez sexuální zkušenosti, je trapnej. Bez debaty.

Přiznávám, že můj první sex také nebyl jako z romantického filmu - žádné svíčky, okvětní lístky růží ani soundtrack z Titaniku, ale rozhodně se to nestalo někde na diskotéce na záchodcích, za diskotékou v křoví nebo před diskotékou v autě.
Dnešním dívkám i chlapcům však stačí tohle diskotékové dobrodružství - nevím, jak na to budou za pár desítek let vzpomínat... Zda s úsměvem nebo se radši rychle pokusí zapomentout (hlavní otázkou je, zda si to vůbec budou po těch několika panácích, které před aktem většinou do sebe obrátí, pamatovat)...
Ještě jsem nezmínila, ale to je taková samozřejmost v dnešní době - vždy to musí být někdo nový a nejlépe naprosto cizí.

Sex přestal být intimní záležitostí dvou lidí. Pro tyhle puberťáky je to hra. Hra na to, kdo toho zvládne víc, kdo je v posteli (teda vlastně ve křoví) lepší a kdo déle vydrží.
Všichni o sobě ví, kdo se kde holí, které holce kde co visí, a který kluk ho má zahnutého na jakou stranu.

Netvrdím, že jsou takoví všichni. Najdou se i světlé vyjímky - buď si monogamně žijí v dlouhodobých vztazích, nebo jsou sami a sex nevyhledávají. Musím ale říct, že převažující skupinou jsou ti, kdo souloží jen tak, bez zábran.

Trochu mě děsí, že jednou budu mít děti a ony se budou takhle chovat. Doufám, že než si ty děti pořídím, přijde do módy zase něco jiného - klidně uvítám opět návrat alkoholových časů - lepší, když mi poblejou půlku baráku, než aby se mi dcera/syn vraceli z každého dobrodružství s kamarády (ne)kvalitně osouloženi.
 

33 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Ang Ang | Web | 22. listopadu 2014 v 13:49 | Reagovat

Fakt bych neřekla, že jich je většina. Jeden spolužák (jsme přesně ve zmiňovaném věku, yay) musí na veřejnosti znít určitě úplně stejně, jako by souložil, kde může, a přitom ještě v těch 16 nespal s nikým, většina zbytku třídy je v dlouhodobých vztazích nebo sama a znám asi jen dva lidi, kteří se chovají, jak je psáno výš. Přitom jedna z nich je dost hloupá a ten druhej závislej.
Zkrátka bych to až tak nepřeháněla. Oni se tím možná chlubí, ale určitá část jenom kecá a někteří to prostě měli v rámci vztahu, u kterýho mysleli, že vydrží, ale nevydržel. A tak.
Jde to dopředu, co naplat.

2 Antea Antea | Web | 22. listopadu 2014 v 14:02 | Reagovat

Já si rozhodně nemyslím, že by se takhle moje děti chovaly, ať v jejich době bude v módě co chce. Já jsem taky měla svoji hlavu a nešla se stádem a stejně tak budou jednou vedené mé děti.

3 Em Age Em Age | Web | 22. listopadu 2014 v 14:17 | Reagovat

Souhlasím, je to hrozné. Když jsem chodila do školy, měli jsme tam jednu takovou děvku, co se veřejně vytahovala s tím, že to dělala už s víc než třiceti klukama a bavila se tím, že nahlas vyprávěla o svých sexuálních zážitcích.

Já jsem o "to" přišla až v osmnácti a vůbec ničeho nelituju, možná snad jen toho, že to nebyl ten pravý, ale tehdy jsem si samozřejmě myslela, že byl. :-? Takže to bylo super.

Sex mě ovšem baví, ale jen se svým přítelem, nedovedu si představit, že bych se někde kurvila s někým dalším. :-x

4 Em Age Em Age | Web | 22. listopadu 2014 v 14:19 | Reagovat

[2]: To je jedině dobře, že tak svoje děti nevedete. Ovšem, moje máma tak také nevedla mého bratra a stal se z něho nechutnej feťák. Proč? To nikdo neví; možná kvůli jeho příliš konformní povaze, se kterou se člověk asi narodí. Kdyby neměl neutuchající touhu po "přátelích" (JAKÝCHKOLI), možná by se z něho nestalo to, co se z něho stalo. 8-O
Výchova je primární, ano, ale škola ovlivňuje hrozně moc. Já kdybych měla děti, bála bych se je do školy poslat.

5 Majklice†Světice Majklice†Světice | Web | 22. listopadu 2014 v 14:26 | Reagovat

Koukat se s kamarády na divné porno a bavit se s nimi o sexu je náhodou sranda, když ho nemusím provozovat :D
Nevím, kolik ti je sice let, ale na základce se tak děti baví už pěkně dlouho. Když jsem ještě na základku chodila já, kluci (heterosexuální) si ho navzájem kouřili, natáčeli to a potom jim to nějaký zmetek ukradl a pustil to učiteli. Na druhou stranu mám spíš dojem, že se objevuje čím dál tím víc asexuálů.

6 Marillee Marillee | E-mail | Web | 22. listopadu 2014 v 14:55 | Reagovat

:D Tak s posledním odstavcem souhlasím do puntíku.

Zvláštní, že ze základky vycházejí jen dvě panny... V mojí ninější třídě jsou 3, v bývalý třídě jich bylo rozhodně víc. A to jsem prosím v posledním ročníku na střední... :D

Jo a s tím "poprvé" jsi mi připomněla jednu bývalou spolužačku, která si našla kluka jen k tomu, aby to už měla za sebou a mohla se vesele bavit jako ostatní holky - viz tvůj popis v článku. NECHUTNÝ!

[5]: ??? :D Opravdu byli heterosexuální? Co já znám heterosexuální kluky, tak by se k tomu nikdy "nesnížili"... :-D

7 Molly Molly | Web | 22. listopadu 2014 v 15:26 | Reagovat

Nesouhlasím.
Je mi 16, takže trochu toho přehledu mám a promiň, ale takhle shrnout se to určitě nedá :)
Určitě takový byli i dřív, jsou i teď a budou... A pití a hulení nijak nepominulo. Je to pořád.
Je to dost pestrý, znám spoustu slušňáčků, někdy možná až přehnanejch a naopak "rebelů" a tak trochu (hodně slušně řečeno) hlupáčků, co si myslej, že, když mají sex, tak narazili na něco novýho, co zatim nikdo nepoznal a tak se s tim můžou chlubit a nebo, že kdo to nedělá, tak je něco míň :)

Nezlob se, teď to nebudu myslet nějak zle, ale když se někdo takhle vyjádří, tak mě to trošku namíchne, tohle shrnování a zobecňování a mam chu´t se zeptat: "Provádíš státní/evropskou/světovou statistiku?"

8 Molly Molly | 22. listopadu 2014 v 15:27 | Reagovat

[7]: Ten věk jsem nezmínila proto, abych vyjádřila, že už jsem v životě něco prožila a jsem moudrá, ale že se v tý společnosti pohybuju :D
Abych nezněla nějak přechytrale :DD

9 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 22. listopadu 2014 v 15:31 | Reagovat

Sex je náš. Dělá dobře mně i tobě!
Upřímně...no a co jako? Mimochodem dost pochybuju, že by to dřív bylo jiný.  Mrdalo se, mrdá se a mrdat se bude. Uplně všude a v jakýkoliv věkový kategorii (pokud je to fyzicky možné). Lepší, než kdyby byl sex tabu. Sexuální pud je prostě ten nejsilnější lidskej pud, tak co...

10 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 22. listopadu 2014 v 15:32 | Reagovat

[7]: "Provádíš státní/evropskou/světovou statistiku?"
Tak tímto jsi mě zcela hezky a upřímně rozesmála :-D

11 Adina Adina | Web | 22. listopadu 2014 v 15:33 | Reagovat

[7]: Ne, určitě nechodím po základních školách s bločkem a nedělám si čárky, kolik "dětí" se takhle baví. :D
Jak jsem psala v článku - nejsou takový všichni... Avšak když to porovnám s dobou, kdy já jsem vyšla ze základky (o které zase nemůžeš vědět nic ty, pokud ti je 16 - tohle neber zase špatně ty) tak sex u nás tolik nefrčel, jako je tomu teď :-D
A když jsem se nedávno dozvěděla, jak to tak prý "normálně" chodí, docela jsem byla překvapená :-!  :-D

12 sarush ef sarush ef | Web | 22. listopadu 2014 v 15:34 | Reagovat

Já ti nevím. Proč se nebavit o něčem, co člověk potřebuje?Není to dobře, že se takové téma nestává znovu tabuizovaným? Co tě na tom vlastně tolik štve?

Kolem sebe mám lidi, "co o to přišli" ve 13, 14, a není jich málo. Nepocházejí z rozvrácených rodin, umí se chovat, žadné následky to na nich nenechalo. Jsem o sexu zvyklá mluvit. Do detailů, když na to přijde.

Nejsem příznivcem známostí na jednu noc, to vůbec ne. A bylo mi to proti srsti vždycky. Ale co dělají ostatní, je mi srdečně jedno.

13 Molly Molly | Web | 22. listopadu 2014 v 15:38 | Reagovat

[11]: Ano, napadlo mě, že na mě budeš takhle reagovat a je jasný, že vůbec nevim jak to chodilo v tvý době, ale jenom jsem chtěla říct, že teď mi to nepřijde s tim "kurvenim" nějak většinový :D Nadruhou stranu, třeba jsem taky trochu navyklá na dnešní přístup.
Ale věřím tomu, že si holt narazila na špatnej zdroj informací :)

14 Adina Adina | Web | 22. listopadu 2014 v 15:38 | Reagovat

[12]: mě nevadí sex jako takový... Naopak! :D
Štve mě na tom, jak k tomu přistupujou - jako kdyby sex bylo něco, co můžou poskytnout komukoliv... Takhle by to přece být nemělo ne? Nabídnou se každému, kdo si řekne... (navíc, když jim je 15)

15 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 22. listopadu 2014 v 15:52 | Reagovat

Jedna věc je o čem se baví, jedna věc je, jak je to ve skutečnosti. Vůbec se nebojím napsat, že velká většina těch husiček, co prohlašujou, jak už dávno nejsou panny od třinácti, prostě jenom lžou, aby vypadaly zajímavější. A jo, takhle mezi sebou mluví. Mezi sebou. Ale spousta těch dětí pak umí mluvit a jednat a hlavně myslet i úplně jinak.
Vidím to doma. Bratr, co je v devítce, s kamarády samozřejmě taky mluví takhle. Ale pak s ním mluvím doma já, a je úplně jiný. Nebo jde máma na třídní schůzky a učitelka si pochvaluje, jak se s ním dá bavit o lecčems. Ale pak přijde mezi partu a už je to vole sem, šukat tam, zkalit se tady, zhulit se tudle. Přesto vím, že ani jedno, včetně té totální opice, ještě nikdy neprožil. A to není světlá výjimka, to je jako každej druhej. Prostě před partou se vytáhnout tím, co je zrovna nejvíc zajímá, to dělá spousta lidí. A že si vzájemně lžou se v tomhle případě odhaluje hůř, než když kolega tvrdí, že má doma plazmu, a v létě byl na Maledivách, ale v důsledku je to stejný.

16 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 22. listopadu 2014 v 15:54 | Reagovat

[5]: Jo, to je fakt. Když si vzpomenu na naší základku, kluci tam taky měli velká sprostá slova o svých velkých sprostých činech a vymejšleli ptákoviny, ale i kdyby se chlubili, že každej tejden přetáhnou čtyři, pravda to prostě nebyla. Jen kecy, ale když je to bavilo a cítili se pak líp, tak ať si to říkaj. Důležitější je, jestli pak umí přehodit výhybku, když jsou v jiný situaci, než o přestávce na záchodě.

17 Jitka Jitka | E-mail | 22. listopadu 2014 v 15:58 | Reagovat

Reakce na tvůj článek, bohužel potvrzují tu děsivou skutečnost, kterou jsi popisovala. Je mi z toho smutno, chceme se snad jako lidstvo zařadit zpátky, kde jsme jako opičky začínali?

18 Alessa Alessa | E-mail | Web | 22. listopadu 2014 v 21:00 | Reagovat

Tohle se mi zdá přehnané. Dost přehnané. Nehledě na to, že pochybuji že některá z naší základky přišla o panenství ať jsou sebestarší. Ale i tak, co by na tom bylo? Souložit od patnácti je už bez trestního postihu, zatímco pití chlastu až od osmnácti, tak až mimo zákonné to snad není. A co by jsme jako bez sexu dělali? Rozmnožovali jsme se pomocí zkumavek?! Bože, nejsme v 18. století aby jsme měli zahalené nohy až po kotníky, bez sexu by lidstvo vyhynulo a v minulých dobách platilo, že čím mladší byla nevěsta tím žádanější byla. Příjde mi to mnohem lepší než aby jsme se štítili jeden druhýho. Je to přirozený pud tak proč ho potlačovat? Byla bys snad radši, kdyby každý přišel o panenství/panictví až v 40ti ? :-D

19 Kika Kika | E-mail | Web | 22. listopadu 2014 v 21:14 | Reagovat

no jo, dnešní "porno doba" tomu ale úplně nahrává!

Na jednu stranu si myslím, že první sex není nic posvátnýho ani že není třeba s tím nějak čekat do 20 na toho pravýho (protože z pravýho se po půl roce vyklube neskutečnej d*bil :D) ale jinak se mi dost hnusí jak je sex v dnešní době něco jako podání rukou. Lidi jsou čím dál tím víc jako zvířata...

20 Taychi Taychi | E-mail | Web | 22. listopadu 2014 v 22:22 | Reagovat

Ono to je podle mě tak, že právě tihle, o kterých píšeš, jsou možná moc hlasití, tak je jde slyšet nejvíc. Je mi šestnáct, za dva měsíce sedmnáct. První sex jsem měla dva měsíce před šestnáctinami, s přítelem, se kterým chodím nyní čtyři roky. Nechtěla jsem to před patnáctinami. V mém okolí je spousta kluků i holek, kteří chtějí sex zažít jinak než někde v křoví, a pořád čekají, až budou mít vztah. A myslím si, že o sexu se pořád mluví, ale rozhodně moudří lidé to neberou jako podání ruky, ale jako něco hodně osobního. Jak nám jednou řekl náš angličtinář: Šukat umí každý debil, ale milovat se s někým, to je něco! :-) Protože já jsem si zcela jistá, že v devítce jsme panny nebyly dvě. A nyní v prváku tuším, že to bude stejné číslo. :)

21 Niké Storch Niké Storch | E-mail | Web | 23. listopadu 2014 v 12:12 | Reagovat

Poslední dobou si taky říkám, kam ten svět proboha spěje! Na sexu nic špatného sice není, ale celkem mě dostává, když to taky slyším...vyspal jsem se s půlkou města a jsem cool...nebo když vidím pár a nevím, jestli je to vážně pár nebo dcera s otcem...-_- Jsou to vážně ještě "nevycválané" děti...

22 Janča Janča | E-mail | Web | 23. listopadu 2014 v 19:31 | Reagovat

Koukám, že reakcí je dost souhlasných i nesouhlasných. Já tedy souhlasím. Ani teď, když už mám své poprvé za sebou, bych nešla do nějakého sexu ve křoví za diskotékou, nebo na špinavých záchodech, kam nechci chodit radši ani čůrat. Ale když se jim to líbí.. Jen s tím nemusejí otravovat ostatní. Jako ono je dost odporný, když se jdu na diskotéce provětrat ven a na každým rohu se někdo cicmá (to ještě chápu) a o kousek dál souloží. Ještě jsou totálně opilí, že nevypadají nejlíp už sami o sobě, natož takhle.. Podle mě je to intimní činnost, která spojuje dva lidi, kteří se milují, případně teda ještě chápu to mezi kamarády, občas, ale rozhodně ne s cizími lidmi na hnusných místech.

23 Ell Ell | Web | 23. listopadu 2014 v 19:46 | Reagovat

A já s myslím, že to tak nechodí úplně všude. Je to jen můj názor a nevnucuji Vám ho, ale podle mě to tak chodí jen ve větších městech. Bydlím na vesnici a tam se teda takto vůbec nebavíme. Ze základky nevím o nikom, kdo by už nebyl panic nebo nebyla panna. No možná se najde jedna nebo dvě výjimky, ale ty se chovaly fakt jak lehké dívky :-|. Nejspíš budu vypadat, jako nějaká jeptiška či něco podobného, ale chlastat taky moc nechodíme, a když jo tak pivo a frisco... :-P

24 Angel Angel | Web | 23. listopadu 2014 v 20:29 | Reagovat

Souhlasím s tebou. Děsím mě, jak se dnešní mládež chová. Dřív bylo samozřejmostí pustit starého člověka sednout, dnes? "Nezájem, ať si postojí, hlavně že já budu sedět." Přijde mi, že takto uvažují skoro (NE KAŽDÝ) všichni. A co se týče toho sexu? Přijde mi smutné, že pannenství považuje dívka za něco špatného. Já na to byla hrdá a nyní sex považuji pouze jako takovou třešničku na dortu ve vztahu. :)

25 Nancy Nancy | Web | 24. listopadu 2014 v 12:11 | Reagovat

moj prvy pohlavny akt bol na den sv. valenty/ina, za sprievodu bluesovej dokonalosti od hugha laurieho, a po krasnej, priam az transcendentnej predohre konecne doslo k onej vytuzenej penetracii, ked zrazu JEB, moja pocestnost bola prec, rovnako ako aj ocakvania, pretoze dotycny sa urobil za presne 1 sekundu a 365 stotin.
bodaj by som vtedy bola ozrata na sracky, ze si na to aspon nemusim pamatat.

ale inac suhlasim s clankom, radsej nez chlastanie vyusti do trosku spontanneho vandalizmu ako do otrcania vaginy pre nahodnych okoloiducich.
ale tak hadam, ze aj medzi dnesnymi detmi sa stale najdu  slecny a pani, ktori nie su uplne stupidni a maju aj nejaku vychovu.

26 MaddyHarry MaddyHarry | Web | 24. listopadu 2014 v 18:17 | Reagovat

Jo dnešní mládež je hrozná. Nám když bylo patnáct tak jsme skákali přes švihadla, běhali jsme po lese u babičky, stavěli své bunkry z křovisek atp.. A ehm, to mi je dnes 22. :-D 8-O Když občas zaslechnu nechtěně nějaké povídání dnešních mladých tak si myslím, mám pocit, že je mi padesát a přijdu si jako velký moralista a strašně ne-cool, když za každým druhým slovem neřeknu 'vole' a v každé větě slovo 'sex'.

27 stuprum stuprum | Web | 26. listopadu 2014 v 2:31 | Reagovat

Mrdalo se a mrdat bude. Brzy už od prvního stupně základní školy. :-D

28 igarden igarden | E-mail | 27. listopadu 2014 v 18:16 | Reagovat

přesně !

29 :-) :-) | 2. prosince 2014 v 11:11 | Reagovat

Generalizace. Jó, ta generalizace...

Říkat něco takového na základě rozhovoru dvou pubertálních děcek... Já nevím.

Za nás taky ne.

30 Gabriel Decay Gabriel Decay | Web | 2. prosince 2014 v 11:15 | Reagovat

Tak to tě opravdu zklamu. Dneska jdou tyhle problémy více vidět, protože je lepší informovanost.
Mám spousty přítel, kterým je i po 40. a všichni do jednoho se shodnou, že takhle se "šukalo" i za jejich mladých let :D

31 surpan surpan | E-mail | Web | 2. prosince 2014 v 11:27 | Reagovat

Vidím to spíš tak, že v každé době se některé holky téměř prostituovaly akorát se o tom míň mluvilo. Teď každý mluví o sexu jako by souložil nonstop. A pak se dovíš, že skutek utek a ti co o tom nejvíc mluví, tak nejmíň "poprcávaj" :-D

32 Ronnie Ronnie | 2. prosince 2014 v 11:34 | Reagovat

Ano je to hrozné, že dnes se i malé děti baví o sexu. Ale vidím to tak, že jsou dříve informovaní než my. A když ne, není nic lehčího, než si zapnout televizi nebo internet. Sex je dnes všude a proto se nesmíme divit, že už ve 12-ti letech dívky přicházejí o panenství.
Na druhou stranu, dříve se podle mě takové věci děly taky, jen se o nich moc nemluvilo. Vše bylo takové "pod pokličkou".

33 Alue Alue | Web | 2. prosince 2014 v 11:50 | Reagovat

Podle mě to až takhle hrozné není. Nevěřím tomu! :-!

34 B. B. | 2. prosince 2014 v 11:58 | Reagovat

Myslím, že trochu přeháníš, ale ano, jinak máš pravdu. Mě táhne na 17 a občas si připadám jako stará panna, opravdu. Mé vrstevnice nechápou, proč jsem do toho ještě neskočila. Není to tak, že bych sex nechtěla -haló, hormony a to všechno! Ale opravdu o to nepotřebuju přijít někde narychlovku na zábavě. Neříkám, že čekám na nějakého pana dokonalého, nebo nedej bože do manželství, ale třeba alespoň na někoho, s kým se budu mít ráda a budeme to spolu myslet byť jen trochu vážně?

35 Jana Jana | E-mail | Web | 2. prosince 2014 v 12:28 | Reagovat

Je fakt, že podobnou diskuzi jsem zažila u jedněch romskejch kluků na kase, nebo v šalině se dva bavili, že vezmou holku do kina, neboť z toho budou mít výhody a reakce toho druhého? "Hlava v klíně, jo?" :)

A lidi i přes tohle všechno nechtějí dovolit sexuální výchovu ve škole...

36 Barlie Barlie | Web | 2. prosince 2014 v 12:38 | Reagovat

Jsem naprosto světlá patnáctiletá výjimka, asi úplně ve všem co tu píšeš. Ještě jsem se "nezlila pod obraz" a ani za sebou nemám žádný křovácký dobrodružství a.. no já nevím. A ještě pořád existují lidi jako já, takže jestli tě to uklidní... :D

37 Panra Panra | Web | 2. prosince 2014 v 12:40 | Reagovat

Nemyslím si, že by to co tu prezentuješ byla většina případů. To je silně přehnané tvrzení. Ano, spadám do zmiňované věkové skupiny a ať se nad tím zamýšlím jak chci znám JEDNU jedinou vrstevnici, která by splňovala alespoň z části to co popisuješ a ještě zdůrazňuji to "z části". Z celého svého okolí vím o dvou holkách, které přišli o panenství v míně než 15 (obě ve 14 z toho obě jsou s klučiny doteď). Hele lidi, představte mi holku, které je 12 a přišla o panenství. Já jsem buď slepá, nebo se pohybuji v nějakém výjimečném prostředí, nebo nevím, ale tvrzení článku i některých komentářů je podle mě silně přes čáru a pouze domýšlivé, nafouknuté a mám takový pocit jakoby uvařené prakticky z vody.

38 Ňuf Ňuf | Web | 2. prosince 2014 v 12:41 | Reagovat

Za prvý mám dojem, že se ohledně tohohle tématu dost přehání - to, že to tak lidem připadá je jenom proto, že kurvičky a podobný existence jsou většinou nejvíc na očích, rozhodně ne proto, že by jich bylo hodně/víc než dřív. Ona ta mládež není vůbec tak strašná, jenomže "tetky" povětšinou radši lamentujou nad sígrama, než aby si všímali těch, který se někde v ústraní věnujou něčemu kloudnýmu.

Za druhý jsem ráda, že žiju v době, kdy se o sexu mladí otevřeně baví. Ono se to může zdát zvrhlý a třeba i trochu je, ale stokrát radši budu součástí tohohle extrému, než žít ve společnosti, kde je sex takový tabu, že puberťáci pomalu ani neví, kam ho strčit, nebo co je to kondom.

Zkrátka si nemyslím, že by to bylo tak horký. Minimálně já se pohybuju ve společnosti lidí, který rozhodně tomu, co je popsáno v článku neodpovídaj a není jich menšina :-)

39 Já, mé druhé já a zase já Já, mé druhé já a zase já | E-mail | Web | 2. prosince 2014 v 12:47 | Reagovat

Další důvod nemít děti :-(

40 Magicmax Magicmax | Web | 2. prosince 2014 v 13:42 | Reagovat

Opravdu zajímavý. A jsem rád že nejsem jediný kdo poslouchá cizí rozhovory v městské dopravě ale jak jinak že, když tam moc co dělat.

41 xxsimxx xxsimxx | E-mail | 2. prosince 2014 v 13:49 | Reagovat

Sama bych se asi zařadila do skupiny: jsem sama a sex nevyhledávám. Neodsuzuji ty, kteří jsou přímým opakem, ale nikdy jsem se nechtěla stát jedním z nich.
Asi mám v tomhle staromódní chování, protože já pořád považuji sex za intimní akt a nikdy by mě nenapadlo se vyspat s někým koho neznám. Já prostě tam trochu té romantiky a intimnosti potřebuji.
Na druhou stranu situace není tak zlá, jak ji popisuješ. Ono těch lidí, kteří se vážně vyspí s každým není zase tolik. Spíš je mnohem více těch, kteří tento způsob života obdivují, tak pouze tvrdí, že se tak chovají a nakonec opak je pravdou.

42 Žolanda Žolanda | E-mail | Web | 2. prosince 2014 v 14:13 | Reagovat

Souhlasím, s tebou je to vážně děsný kluka sice momentálně nemám, ale když jsem jeden úlovek měla, tak jsem se o takových nesmyslech vážně nebavili..

43 angelxheart angelxheart | E-mail | Web | 2. prosince 2014 v 14:15 | Reagovat

Doba je stále stejná, jen některé věci se zhoršují/zlepšují nebo jen postupně dostávají na povrch...třeba "se" tvrdí, že dnes už téměř neexistují místa, kde je bezpráví (no neumím tuto mylnou představu nějak lépe nazvat) a přitom tu máme stále se rozšiřující VELMI nebezpečné muslimské náboženství, nebo Norsko kde se ve velkém kradou děti úřady -ne že by to tak nebylo i u nás, já sem toto "ukradnutí" také zažila...v ústavu, Klokanu nebo jiných zařízeních na "ochranu dětí" nás vychovatelé mohou znásilnit a nic se jim nestane -tomu jsem se naštěstí vyhnula, ale pouštěli nám tam velmi šetrně řečeno "úchylné" filmy +mám pocit (nejsem sama) že nám tam dávali nějaký hormony či jiné sajrajty do pití apod., nebo jako sem to zažila v Klokanu nás mohou vychovávat k tomu, aby jsme byli násilničtí a snadno ovladatelní...poštvávají děti (zvláště malé, které tomu třeba nerozumí) proti určitému jedinci a společně ho týrají...asi aby se zbláznil? Obchodují s dětmi. Když mě socky odvážely do tohoto vězení daly mi v mých 11ti letech pornografický časopis -to není že bych měla smůlu na úřad nebo zařízení.
=Je to všechno o výchově -vliv nemají jen rodiče, ale i stát, náboženství a osobnost dotyčného, která se odvíjí od věcí o kterých radši nebudu mluvit, protože na ně mnozí "nevěří"...přitom jsou už dávno dokázané těmi jejich "vědci" :-x

44 Evelyn Vivien Evelyn Vivien | Web | 2. prosince 2014 v 14:31 | Reagovat

Uuu, miluju kontroverzní témata. A ani proto se nevyhejbám konverzaci o sexu, ale všechno musí bejt v mezích slušnosti ;-)

45 reveriedreams reveriedreams | E-mail | Web | 2. prosince 2014 v 14:44 | Reagovat

Souhlasím, naprosto. Já do popisované generace také trochu patřím (je mi šestnáct), ale nikdy jsem nikoho neměla a nestydím se za to. Možná to vyzní naivně a kýčovitě, ale prostě stále čekám na toho pravého.
Úžasný a pravdivý článek, opravdu. S posledním odstavcem souhlasím nejvíce.

46 Terka Terka | E-mail | Web | 2. prosince 2014 v 15:01 | Reagovat

Souhlasím. Souhlasím. Naprosto souhlasím! Třeba když se podívám na fotky, co přidává moje sestřenka na facebook (na jednu stranu jsem ráda, že si mě z přátel odebrala :-D ), je to hrůza. Už jen to, jak dá na facebook milion fotek na stejném místě se stejnou pózou hraničí s tímhle tématem a i když jsem o ní dlouho neslyšela (bydlí v Praze, zatímco já ne a myslí si o sobě kdo ví co,...), klidně bych si tipla, že už někoho má,.. stačí když si vzpomenu na minulé prázdniny, což bylo naposledy kdy jsem ji viděla, jak na Slovensku naháněla s kamarádkami kluky,.. chodila po setmění domů. Dělala si, co chtěla a nehleděla na to, že o ni má třeba babička s dědou strach.

Myslím, že to záleží na výchově. Neříkám, že sestřenka je špatně vychovaná, to asi úplně ne, ale něco člověka zlomí (v tomhle případě rozvod rodičů), a když se to správně nezachytí, dopadne to bohužel hodně špatně,..

47 Lúmenn Lúmenn | Web | 2. prosince 2014 v 15:12 | Reagovat

Tohle je úplná blbost. Když bylo 15 mě (před deseti lety), čítávala jsem úplně stejné články. "Dnešní mladí akorát šukají, je to hnus, kam ten svět spěje..." Každá generace si to o té předchozí myslí. Ale kromě snažšího přístupu k pornu, kterého je plný internet a už není třeba prohledávat tátovi skříň kvůli časákům, se dnešní patnáctiletí příliš neliší od generace mé nebo jakékoli jiné před ní.

48 Eruni Eruni | 2. prosince 2014 v 15:13 | Reagovat

No... já jsem v 9. třídě, a teda nikdo v naší třídě s nikým ještě nespal (nebo se to v jednom případě nakonec nestalo) pokud vím a předchozí dvě třídy (s těma o dvě třídy před náma sem se nijak nebavila a neznala je) taky ne, možná až na nějakou tu vyjímku. Tak teda nevím jestli sme divná škola, nebo je pohled na naši mládež zkreslený. Kolikrát mi přijde, že lidi slyší jen ty co se nechovají tak jak by podle nich měli a ostatní tolik nevnímají. Pak je najednou mládež zkažená a hnusná. To co nám vadí, často vidíme spíš, než co se nám naopak líbí, nebo nám nevadí.

49 iamczechgirl iamczechgirl | Web | 2. prosince 2014 v 15:13 | Reagovat

Zase takový článek. Takových článků na toto téma jsou mraky a já se vždy naštvu, když je čtu. Každý tvrdí že naše generace (do, které bohužel patřím a právě jsem v jejím nejhorším stádiu, kdy jsem pro každého jen 'vlhká' čtrnáctka) je nejhorší, ale nikdy daný muž či žena nevzpomene na dobu kdy žil on/ona, nevzpomene na to jak se choval/a, co dělal/a, ale vždycky z toho vyjdeme my jako nejhorší a to mě mrzí. Alespoň jsi to ty pojala jinak a napsala tam i tento fakt, ale i tak vzpurně nesouhlasím. Je to hloupé, ale kdo nikdy nekoukal na porno, nikdy neměl chuť na sex nebo nikdy nemluvil o sexu? Je to naprosto normální, podle mého názoru, téma, nad kterým se může vést konverzace dost dlouho. Upřímně i já se se svými vrstevníky bavím o sexu, o pornu a o čemkoliv jiném co souvisí s daným tématem. Nikdy mi nepřišlo nějak trapné nebo divné, že holky nebo kluci řeší sex.

No a co?! Je to přeci jejich život a jejich volba, do toho nemůže nikdo zasahovat.

50 Whiteroseska Whiteroseska | Web | 2. prosince 2014 v 15:14 | Reagovat

Máš pravdu, já jsem na sex ještě mladá, ale doufám, že taková nebudu. Protože je to pravda, na naší škole jsou sice všichni kamarádští a nesoudí nikoho podle vzhledu nebo podle toho, jak často souloží. Ale kdo ví za pár let...

51 Lillen Blake Lillen Blake | 2. prosince 2014 v 15:32 | Reagovat

Je mi 18 let, jsem panna a jsem na to hrdá. Vážně nemám potřebu se s někým vychrápat jen proto, abych panna nebyla.
Nebudu dělat věci, o kterých vím, že bych jich litovala.

52 TimeLady TimeLady | E-mail | Web | 2. prosince 2014 v 15:33 | Reagovat

Konečně článek který se nesnaží zakrýt,co je očividné. A je to pravda,opravdu! Občas si říkám,že za mých 15 let života je pořád jen nuda,ale pak si přečtu nebo vyslechnu něco podobného a jsem za svůj klidný život vděčná ;) Jestli to kolem sebe nevidíte ve skutečnosti,otevřete si třeba Facebook,tam se podobných věcí (myslím jako fotek,konverzací,videí atd) najde...

53 Lenin Lenin | Web | 2. prosince 2014 v 15:35 | Reagovat

Já se o opačný pohlaví začala zajímat hodně brzy a o panenství jsem přišla chvíli po čtrnáctých narozeninách, pravda, ale rozhodně jsem to netahala napovrch a věděla to jen nejbližší kamarádka. Vlastně jsem se spíš styděla, že jsem byla nedočkavá a v našem školním kolektivu bych kvůli tomu rozhodně nebyla žádná hustá borka, spíš naopak. Spolužáci jak na druhém stupni tak na střední škole nebyli z drtivé většiny do větru a buď sexuálně nežili nebo měli vztahy. O sexu jsme se bavili, ale zcela jinak, než mladí věku mé mladší sestry. Ta je momentálně v devítce a už od šesté třídy mi vypráví o tom, jak v jejich kolektivu vůči pannám a panicům kolují posměšky, a jak její spolužačky roztahují nohy za cigáro. Když se občas zajdu na základku (chodí na stejnou, kam jsem chodívala já) mrknout na učitele, nestačím se divit co slýchám. Takže ano, myslím si, že mládež má v tomto ohledu tendenci hluboce upadat, děcka si nedokážou vážit svýho těla, prodávaj se jako zboží a ještě jim to přijde normální. To ale koneckonců vidím i u mých vrstevníků nebo i starších. Takže to není jen problém dětí ze základky, ale tak nějak obecně. :-?

54 Elsa Sionis Elsa Sionis | Web | 2. prosince 2014 v 16:02 | Reagovat

Hm, no tak jsem trapná, a nějak mi to ani nevadí. :D

55 Anonymousess Anonymousess | 2. prosince 2014 v 16:26 | Reagovat

Nelíbí se mi jak jsi to napsala. Zpracování. Ani tvůj názor. :)

56 Ina Ina | Web | 2. prosince 2014 v 16:47 | Reagovat

Tak to asi budu trochu staromódní, když řeknu, že jsme v 15, 16 letech hráli přestřelku, lítali po celé dědině, nebo dělali jiné ptákoviny venku, ale rozhodně nás to netáhlo ani na ty diskotéky, jako ty dnešní děti, ani jsme se nesnažili udělat desetiboj v tom, kdo se rychleji opije. V tu dobu jsme si maximálně přišli jako borci, když jsme si potáhli z cigarety a kdo ne, byl looser (což jsem byla zrovna já) a posera. Asi jsem už z jiného století :D

57 Ina Ina | Web | 2. prosince 2014 v 16:49 | Reagovat

... na druhou stranu se z toho všeho dneska stává fenomén, protože už to není takové tabu, jako to bývalo před pár lety dříve.

58 LuiSummer LuiSummer | Web | 2. prosince 2014 v 16:55 | Reagovat

Chápu tvůj šok. Já když jsem tento rok nastoupila na střední a našla si kamarádky jsem se nestačila divit o čem se baví.
Některé doslova soutěžily v tom kdo spal s více klukama a dokonce do detailů popisovaly jaké to bylo.
A já jsem tam jen seděla a připadala jsi jako ňjaká jeptiška. Vážně. :D

59 Inalyn Inalyn | E-mail | Web | 2. prosince 2014 v 17:38 | Reagovat

Je to smutné, síce to nie je v takom množstve, ale väčšina mojich spolužiakov sú teda pekne nadržaných, nehľadajú žiadny vzťah, stále rozprávajú len o sexe...Pochybujem, že to už niekto z nich robil, ale aj tak je to dosť nepríjemné.

Ja som na to začala prichádzať až teraz. Pred dvomi rokmi pre mňa bolo nemysliteľné aby niekto o "to" prišiel ešte pred osemnástkou a teraz...V mojom okolí je už dosť ľudí ktorí o "to" prichádzajú v 14-15...

Osobne si neviem, že by som mala svoje "poprvvýkrát" zažívať teraz s hocikým. Ešte sa na niečo také úprimne necítim vo svojich štrnástich a predstavujem si to ako niečo romantické a súkromné...Skrátka v dlhodobom vzťahu. A určite keď budem staršia, najbližšie dva roky si svoje panenstvo určite ešte ponechám :D

60 Chenda Chenda | E-mail | Web | 2. prosince 2014 v 17:42 | Reagovat

Převzal jsem jeden "kodex", přísahu pouštních Nomádů.

"Jedno slovo, jedna žena, jeden Pán."

Když řeknu něco, stojím za tím přímě, nejsem jako plášť poháněn větrem. TO je jedno slovo.
Mít jednu ženu, které jsem za každých okolností věrný a kterou budu milovat. To je jedna žena.
A jeden Pán. Ať v spirituálním pojetí, sloužím jedinému Bohu, ale může být i v lidském. Obojí znamená mít pána, který je nad tebou, a kterého nezrazuješ pro moc či slávu. To je jeden pán.

Řídím se tím. A je to má odpověď na dnešní dobu. Je mi 19 a znám, o čem mluvíš. Slyšíc od spolužáků, takové hloupé řeči. Když jsem "out" protože nemám dívku.

Ne, radši najdu takovou, která bude vychována v "old generation" stylu a bude mít jiné hodnoty než jen kus, pardon, "šuku". I kdybych měl čekat dlouho, radši než se spustit s kdekým.

61 Orida Orida | Web | 2. prosince 2014 v 17:50 | Reagovat

To je tým, že sex je dnes už všade a dobre sa predáva. Akosi sa vytráca z našej spoločnosti tá určitá tabuickosť, ktorú tento pojem v minulosti prinášal. Ale čo, každá generácia má niečo, keď dnešní puberťáci vyrastú a budú mať vlastných puberťákov, ešte budú hovoriť "Och, keby tie moje deti aspoň mysleli na sex ako my v ich veku, a nerobili x a y."

62 Rajče Rajče | E-mail | 2. prosince 2014 v 18:00 | Reagovat

A bohužel jsou ty děti ještě mnohem horší. Z bývalé základky znám pár případu, dost nechutných. Tý holce nebylo ještě ani 15 a už měla dost zářezů, po celé škole si tam ostatní posílali její fotky, jak ho někomu kouří. Další holka (taky 14) si na asku zveřejňovala fotky ve spodním prádle s bongem v držce a vychloubala se tím, jak není panna. A nejhorší je, že tyhle dívky ani neznají slovo ochrana, každá z nich už byla aspoň jednou na potratu a když se jich zeptám, proč jí jako nepoužijí, tak jako přece s kondomem to není "ten pravej sex". Z těhle harantů mi je na blití a upřímně bych jim rozkopala zadky. Je mi líto jejich rodičů.

63 chudobka1970 chudobka1970 | Web | 2. prosince 2014 v 18:01 | Reagovat

Věk první intimní zkušenosti se až tam moc nezměnil. Spíš to, že se sex stává věcí veřejnou, intimita je ta tam. A nemalou měrou k tomu přispívá třeba televize. Reklamy jsou plné nahotinek, pocit jistoty a bezpečí se stal tématem nejednoho vtipu...

64 Tai Todd Tai Todd | Web | 2. prosince 2014 v 18:03 | Reagovat

Přijde mi to přehnané, co se bavím se staršími, ať už můj otec nebo dokonce i moje babička, tak se šustilo za každým rohem vždycky, jen dneska je to díky technice a mediím mnohem víc vidět, nic víc...

65 Black Lory Black Lory | 2. prosince 2014 v 18:10 | Reagovat

Jak říká Izer: Nalevo jahódka, napravo čučorédka, pak koukám, a tam v příkopě taká jebačka.

66 a1950 a1950 | Web | 2. prosince 2014 v 18:31 | Reagovat

Musím říct, že s tebou souhlasím.
Já to nechápu. Sice občanku ještě nevlastním, ale nechápu své spolužáky. To jsou ti napomádovaní blbečkové, kteří už vystřídali stovku holek a o panictví přišli v den svých 15 narozenin.
Ne, opravdu si nedělám srandu. Jenže to jsou takový ti borci, kteří jasně každýmu říkaj, že holky z města jsou přeci hezčí (no jak by nebyly s tunou makeupu).

Nedávno  jsem byla se spolužačkou v šatně a čekala na ní až se obleče a co jsem neslyšela. Ono když máte kolem sebe partičku svých spolužáků, tak leccos zaslechnete. A oni se tam ptali jednoho našeho šampónka: „Hele Michale, bylo to poprvý s a podruhý bez nebo obráceně?“ A co si pod tím každý domyslí? Asi těžko si budou povídat o stříhání nehtů na noze. Jestli s nebo bez ponožky.
Ještě dodám, že ten den kdy jsem to zaslechla, bylo tomu klukovi 15 let a nějaký týden?
Já neměla ještě ani kluka (a popravdě se mi ani žádnej extra ultra nelíbí na to, abych s ním případně začala chodit) a on už takhle?
No jo ale znáte to.

67 Double.Claire Double.Claire | Web | 2. prosince 2014 v 18:59 | Reagovat

Jsem ve skupince dlouhých monogamních vztahů, přítele už mám 4 a půl roku!:D Super článek, zaslouží si být na první straně blog.cz:)))

68 Double.Claire Double.Claire | Web | 2. prosince 2014 v 19:01 | Reagovat

[65]: :DDDDDD

69 therealtrue22 therealtrue22 | Web | 2. prosince 2014 v 19:02 | Reagovat

Neviděla bych to tak negativně, ačkoliv do trošilinku podobného stavu občas jednou do roka také spadnu. Nemyslím si, že jsou lidé, či děti až o tolik odlišnější, než dříve. Dle příběhů prarodičů, rodičů globálně např. první cigarety padly i za nich na prvním stupni, alkohol na lyžáku, mejdan jakmile odjeli rodiče na chatu, sex nejdéle na vejšce, anebo už s miminem na krku v 15, nejdéle 20. Ačkoliv si myslím, že se dříve začínalo déle, ale kdo ví? Opět individuální záležitost... V čem je ale podstatný rozdíl je ve výchově dětí a v jejich seberealizaci, samostatnosti, vystupování, prioritách atp. Že jsou dnešní děti drzejší, namistrovanější, "uspěchanější"? Bodejť by ne, k jakékoliv tématice má většina z nich přístup nonstop, tv s médii si ostychy neberou, většinou ani rodiče jim nejsou příkladní a materialismus vládne světem. Každopádně nízkou laťku u dětí neudává směr, či móda, ale každý z nás sám, či z rodičů.

70 sw sw | Web | 2. prosince 2014 v 19:16 | Reagovat

Já myslím, že se o tom mluvilo stejně předtím jako teď. Jenomže teď se mluví o tom, že se o tom mluví... :D

71 L. L. | Web | 2. prosince 2014 v 19:20 | Reagovat

Dnešní mladí mě strašně udivují. Jsou pořád stejní, jako ti staří, co se týče sexu tak podle statistik dokonce ještě zodpovědnější, než předchozí generace. Ale na rozdíl od nich mají tendence neustále na ty mladší házet špínu a a půlka z nich tvrdí, že jsou jediní nezkažení v dnešním světě. Generace Y byla v telecích letech stejná, jako ta dnešní, nepamatuji si nikoho, kdo by si ještě v šestnácti hrál s autíčky a s dětmi na honěnou. Za to si dobře pamatuji, jak se někteří spolužáci chodili opíjet do klubů a balit tam holky a ti, co měli přísné rodiče jim tiše záviděli, pamatuju, jak jsme na záchodech vě škole zkoušeli šňupací tabák a byly nadšení z toho, že nám někde nalili pivo, není to zase tak dávno. Zkuste se taky zeptat rodičů, jestli jejich dospívání nebylo taky takové.

A taky, všichni máme k vlastnímu tělu, k sexu a k opačnému pohlaví jiný vztah. To, že si někteří vybrali jinou cestu neznamená, že jsou méněcenní, a že se nad ně můžeme povyšovat, každému vyhovuje něco jiného.

72 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 2. prosince 2014 v 19:57 | Reagovat

Jak to říct, když si do půl roku nepospíším, budu fakt trapná :D, ale asi jsem taky puritánka, protože mi to okecávání někdy kolem toho vadí. Tedy, když jsem se kdysi s kamarádkami bavila o různých úchylnostech a co by kdyby, tak mi to pochopitelně nevadilo, ale já, když nejde o legraci nejsem zběhlá ani v těch "správných" či slangových výrazech. Neznám ani některé nuancové mechanismy lidských pohlavních orgánu. Vždycky jsem kvůli tomu na základce byla pro smích, ale mně to nevadilo. Mám stále dětský obličej a dětský svět, takže se někdy divím, když ze z povinné literatury vyklube erotický román, kupříkladu Sophiina volba (jeden by se divil, ale to je samý pinďourek a pipinka na každém rohu).
Abych to ukončila, jasně, bude se mě to snad týkat, ale ještě to neřeším, když se mi nechce :-D

73 Scrat Scrat | E-mail | Web | 2. prosince 2014 v 19:59 | Reagovat

Pěkný článek, souhlasím :-)
Je mi 13 a děcka ve třídě už se baví o sexu a o všech jeho odvětvích. (Docela se děsím toho, až budeme starší. O jedné holce se dokonce povídá, že už není panna! (13 let!) ) Jsem jediná, kdo se nesměje dvojsmyslům a popravdě, ostatní mě pak mají za exotku, čehož si nesmírně užívám :-P (Nebudu se smát něčemu, co není vtipné jen abych zapadla do davu.)
Já zastávám toho názoru, že mluvit o sexu je nemravné a společensky nevhodné a měl by se dělat až po svatbě (asi mě ovlivňuje to, že jsem křesťanka). Když už si to někdo chce dělat, tak od osmnácti a s někým, koho má rád. Holt ale tu společnost neovlivním, tak jen vzdychám a dodávám, že jsem se asi měla narodit v jiným století...

74 Radfordová Radfordová | Web | 2. prosince 2014 v 20:40 | Reagovat

evidentně patřím k té chlastací /hulící? :D/ mládeži, o sexu sice mluvíme, ale poněkud... s odstupem. nikdy bych si nedovolila probírat veřejně věci z vlastní postele... jinak třeba s přítelem o sexu mluvíme hodně otevřeně, což mi fakt vyhovuje, ale odkládáme to co to jenom jde, vynahrazujem jinak... nevím, jako panna jsem spokojená, tak proč spěchat?
jak se říká - sex bez lásky je jako pivo bez pěny. pořád dobrý, ale není to ono :)

75 Miss Psycho Miss Psycho | Web | 2. prosince 2014 v 20:46 | Reagovat

Mňa to teda nejak nedostáva :D  poznám aké baby, čo proste daj=u každému ale je to ich vec, ich život a pokiaľ si nejaká  moja kamoška tým ten život neničí tak nech si ostatný robia čo chcú. Len ma irituje že potom takéto radodajky nadávajú na prostitútky ktoré inú možnosť nemajú

76 Karolin Karolin | Web | 2. prosince 2014 v 20:57 | Reagovat

Tak tohle by většinu naší třídy urazilo. Máme tam jednoho kluka, který úchylnými řečmi... no popravdě nevím, co jimi sleduje, při normální diskuzi má rozumu dost. Pak jedna holka si zas myslí jak je strašně dospělá, když donese na švp cigarety atd., ale o jejím chování si všichni myslí své a ti, kdo se k té "dospělé zábavě" přidají, pak rozhodně nejsou obdivováni. Ve volných chvílích je vždy o čem se bavit, vždy je co chystat. Ale většina lidí ze základky (teď jsem na gymnáziu) je taková, jak píšeš. Dodám, že věk lidí ze třídy je 14-15 let.

77 Fejk Fejk | 2. prosince 2014 v 23:18 | Reagovat

Boha jeho, to jsou starosti. :-)

78 M.K. M.K. | E-mail | 2. prosince 2014 v 23:44 | Reagovat

Za prve - zveličuješ, za druhé - tak moralizující článek, to by nenapsala ani moje babička :-P Každá generace má svoje, jen se to dřív pokrytecky tajilo. Taky nemůžeš věřit všemu, co kde slyšíš. Puberťáci toho nakecají.  V každé generaci!

79 ginze ginze | 3. prosince 2014 v 4:50 | Reagovat

Mě ty puberťáci překvapují ve všem. Sice nám je s kamarádkou teprve 20, ale už teď se divíme, jak se ti o pár let mladší chovají :-D My jsme v těch 15 taky nebyly zrovna slušňačky, ale to bylo spíš v tom smyslu, že jsme se ulejvaly ze školy, tajně kouřily atd., ale že bychom se hrnuly do sexu, to ne. Taky si pamatuju, že jsme v deváté třídě měli takovou besedu, kde byla vždycky otázka a kdo už určitou věc někdy zkusil (bylo tam i kouření marihuany apod.), tak udělal krok vpřed. A na otázku, kdo už měl sex, vystoupil jen jeden kluk a jedna holka (a u těch to stejně nikoho nepřekvapovalo :D), takže tak.
Ono je ale pravda, že hodně kluků o tom pořád mluví, jak kdyby měli za sebou kdovíco, a přitom se sotva nějaké holky vůbec dotkli :-D
Ale zase bych všechny puberťáky neházela do jednoho pytle - znám spoustu normálních a rozumných mladých lidí, na které tento článek vůbec nesedí. Ono je to taky o tom, v jakém prostředí se člověk pohybuje a na jaké lidi má zrovna štěstí. Těch normálních si ani nevšimneš, proto ti nemají potřebu na sebe hlasitě upozorňovat, ani je nepotkáš na žádných diskotékách.

80 Takara Takara | Web | 3. prosince 2014 v 6:45 | Reagovat

Tohle bylo naprosto stejné za mých mladých let :-D  "kluci jsou borci, kteří mají každou, na kterou si ukážou, holky jsou děv*y, které dají každému, kdo si řekne." to je letité a platí to pořád....

"Módou dnešního světa je zbavit se panenství/panictví co nejdřív a pořídit si nějakou pohlaví nemoc..."to je stejné (snad až na tu pohlavní nemoc), jen jsme tyhle věci řešili na střední a teď už se to řeší na základce (radši nechci vědět v kterém ročníku), pro nás byl vrchol základky flaška a pusa se spolužákem :-x ale pořád platilo, že "čím dřív, tím líp"

[79]:Kdosi mi říkal, že počty "holek" je třeba vydělit 5 a dostaneš tak reálné číslo s kolika holkami "něco" měli skutečně...Chlapům huba jede, to je fakt, který se s generacemi nemění... :-D

81 Ley Ley | 3. prosince 2014 v 7:14 | Reagovat

V naší třídě, tedy 8. třídě nic takového není.  Nikdo se nechlubí tím, že to dělal - a spousta jich to z naší třídy nedělalo. Troufám říct že nikdo. Nelíbí se mi, jak všechny hážeš do jednoho pytle. Najde se spoooousta tříd, kde nic takového není. A možná je jich víc, než takových sexuálních, protože co tu přijdeš mi přijde jako naprostý extrém, který se objeví tak jednou za rok...

82 Blanka Blanka | Web | 3. prosince 2014 v 9:04 | Reagovat

Co se týče dnešní mládeže, jsou možná trochu jiní než jsme bývali my. Otázkou je, zda opravdu tolik souloží nebo o tom pouze barvitě vypráví.

Osobně doufám, že své děti vychovám na tolik, aby nesexovaly jen tak s někým.

Patřím také ke generaci, která se ožírala na diskotékách, ovšem nebyla jsem taková. Ne, že bych byla zapšklá mladá kráva, ale alkohol mi prostě nechutná, tudíž nebyl důvod se někde sžírat. Navíc blinkání mě teda taky moc nebere :-D A upřímně....Kdybych v 16letech přišla domů zťatá, asi bych dostala tak na hubu, že by mě ve škole nepoznali 8-)

83 Monica Hell Monica Hell | E-mail | Web | 3. prosince 2014 v 9:38 | Reagovat

Jednou jsme se s kamaradkami bavily o klucich. Ony povidali jaci jsou to hlupaci apod. (Ja jsem stastne temer tri roky zadana.) Me nejkamaradce je 18 a stale je panna, nebot ma sve nazory i idei. Najednou o ni jina kamoska rekla: "A hlavne je stastna panna." Mela jsem chut se ji vysmat do oci. Rict ji ze ona sama je blba kdyz se hned a kazdym vychrape. Ze o tom, kdy uz panny nebudeme si rozhodujeme samy a je Misto toho jsem se radeji otocila zady.

84 Monica Hell Monica Hell | E-mail | Web | 3. prosince 2014 v 9:43 | Reagovat

* omlouvam se- pisu na mobilu a omylem jsem to odeslala drive, nez sem to dopsala. Chtela jsem rict ze o prvnim sexu si svobodne rozhodujeme my a ne nekdo jiny (ve vetsine pripadu). Takze pak neni komu to vycitat. Na ty jeji slova asi nikdy nezapomenu.

85 Ally Ally | Web | 3. prosince 2014 v 10:42 | Reagovat

Mě tedy nejvíc neděsí sexuální náruživost teenagerů, ale to, že očividně spousta z nich je ještě pod zákonem, když to rozjedou.... Nicméně novinka to tedy není. Jsem z těch, kterým bude ke třiceti, a už za nás byla běžná obava, že sedmnáctiletá holka bude (ach ne!) poslední, kdo, přijde o panenství. Jsou to kraviny, samozřejmě, ale sex vládne světem a společnost se každopádně stále více "sexualizuje". Sex by neměl být tabu jako za našich babiček, ale taky by neměl být v podstatě nehodnotnou komoditou, jak je brát dneska.

86 Trickster Trickster | 3. prosince 2014 v 11:38 | Reagovat

Je mi patnáct a vždycky jsem cítila, že do tohohle století prostě nepatřím. Vždycky jsem se chtěla narodit dřív a tenhle pocit mě pronásleduje dodnes. Pokud je už teď svět v hnoji, jak to bude za deset let? Já to ani vědět nechci. Třeba zrovna včera, jsem slyšela dvě malé holky na pozemku naší školy, mohly to být tak třeťačky nebo čtvrťačky - víc ne. Bavily se o tom, s kým zrovna teď choděj a s kým už chodily. Myslela jsem, že špatně slyším. Já si ve třetí třídě hrála s figurkama koní a plyšákama a o žádném ''vztahu'' jsem neměla ani potuchy. Naopak se musí přiznat, že ani teď mě to nijak neláká, v dnešní době prostě o nic nepřicházím a abych chodila s někým jenom nějakej týden nebo dva, tak to radši zůstanu panna navždy. Prostě to stojí dneska už za prd a najít si někoho normálního(kdo nemyslí pořád právě na onež sex) bude dlouhá cesta..

87 Nekra Nekra | Web | 3. prosince 2014 v 12:42 | Reagovat

Tak upřímně nechápu ani lidi, kteří se baví tím, že se opijou. Na můj vkus je to pořád nic moc záživného, hry (deskovky, karetní) nebo procházky venku považuji za zábavnější :p.
Naopak opilé a hulící teenagery považuji spíš za horší než souložící, ale to je nejspíš taky ovlivněno tím vnímáním, že zatímco alkohol a cigarety (který navíc poškozují zdraví ostatním v okolí :X) jsou legální až od 18, tak soulož od 15.

S tou trapností to záleží na kolektivu. Pro šukaře může být trapnej ten, kdo nešuká, pro nešukaře ten, kdo šuká, pro abstinenty ten, kdo pije a pro pijáky ten, kdo abstinuje. Tím chci vyjádřit svou naivní důvěru, že i těch málo nešukacích teenagerů může najít další spřízněné nešukací teenagery, zabavit se s nimi a vysmívat se pro ně trapným šukáčům. Asi tak.

88 Míša Míša | Web | 3. prosince 2014 v 12:58 | Reagovat

:-) já takové chování neodsuzuji. Sex je přirozený a trvám na tom, že s láskou by se neměl zaměňovat. Mám už od 14ti přítele (bude mi 20). A upřímně cítím, že mi takové to sexuální vybití a blbnutí občas chybí. Možná z takových dětí pak vyrostou lidé, kteří už nebudou potřebovat sex jinde než v manželství a budou věrní, možná právě naopak. Ale tak či tak... je to jiné chování než v předešlých desetiletích,ale dokud se neukáže, co z toho bude, nemůžeme říkat, že je nutně špatné. :-)

89 Kuroi Hakucho Kuroi Hakucho | Web | 3. prosince 2014 v 13:10 | Reagovat

Jsem dítě komunismu, proto mohu s klidným srdcem říci, že my jsme měly pocit zhýralosti maximálně u jedné zapálené cigarety za tramvajovým sloupkem, nesouložili jsme, proto jsme se mohli stýkat s lidmi od 12-30ti let a rodiče věděli, že se mezi námi nic zlého nestane. A to, aby měl někdo dítě na základce, se stalo JEDNOU.(u romky)

Dnes jsou docela běžnou věcí matky a otcové 13letí, fetuje se taky od nácti, náctiletí vraždí kradou a znásilňují.
Pořád chce někdo tvrdit, že se toho neděje tolik jen proto, že v okolí nikdo takový není?...
Pak doporučuju podívat se na televizní noviny.
Tam je realita...ne vedle u sousedů nebo na facebookovým profile.

90 Kuroi Hakucho Kuroi Hakucho | Web | 3. prosince 2014 v 13:11 | Reagovat

[88]: Co z toho bude? rozhlídni se a uvidíš hned, co z té generace je.
Špína odsouzená ke kriminálu.

91 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 3. prosince 2014 v 14:07 | Reagovat

[86]: A? Jasně, že choděj. Holčičky ve školce před dvaceti lety chodily s klukama, dávaly si s nima pusinky a jedna se za jednoho chtěla o vánoční besídce tvrdohlavě vdát. Vím to, vyprávím o mojí školce. Na tom není nic divného, kamarádí se s klukem, líbí se jí, tak říká, že s ním chodí, protože ještě neví, co chození doopravdy je. A třeťačky od toho nejsou tak daleko, takže to vidí skoro stejně.

92 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 3. prosince 2014 v 14:39 | Reagovat

[89]: Ještě jsem neslyšela o tom, že by tu byla spousta třináctiletých rodičů a bylo to tak běžné, že se tomu nikdo nediví (protože běžným věcem se nikdo nediví právě proto, že jsou běžné). Tohle je tak nadsazený přehánění... mezi menšinou leda, ale v naší společnosti to nic běžnýho není.

93 Hina Hina | 3. prosince 2014 v 17:26 | Reagovat

Souhlasím s tebou :-| Já zažívám každou středu podobnej skandál. :-( Ve středu jsem totiž s druhou třídou ve výtvarce a někteří jsou tam tak strašně sprostí!!!! :-!  :-x  O_O

94 Kavalír Kavalír | 13. prosince 2014 v 21:16 | Reagovat

[14]:Pro některé lidi je prostě nepochopitelné, že jsou lidé, kteří nepotřebují jít s každým a milování je pro ně vrcholem intimity.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••